ان اف تی

دیروز یکی که تو آرت استیشن طرحامو دیده و خوشش اومده پیام داده که دلش میخواد چند تا از طرحامو بصورت ان اف تی بخره و ازم درمورد در دسترس بودن طرحام بصورت ان اف تی پرسید و گفت برای هر کدوم از طراحیام حاضره 2 اتریوم پرداخت کنه و اونهارو تو گالریش بزاره.. حالا این به کنار که معلوم نیس راسته یا دروغ و اصلا اعتمادی به این چیزا ندارم..

من هیچی از ان اف تی نمیدونم نه که هیچیا یه زمانی سعی کردم یاد بگیرم و نقاشیامو مینت کنم ولی نشده تاحالا موفق بشم یعنی خیلی پیچیدگی داره.. و هر چی بیشتر سعی کردم بفهمم بیشتر گیج شدم TT

و حالا قبل جواب دادن بهش که درواقع چون جوابی نمیدونستم، چیزی نگفتم.. گفتم برم یه اکانت تو سایتای فروش ان اف تی بسازم مثله اوپن سی یا راریبله چیه همون ببینم اصلا میتونم مینت کنم یا نه! 

خلاصه هر چی تیر و قشنگ زدم به سنگ خورد و هیچی به هیچی الانم بسی کنجکاوم بدونم اگه میتونستم مینتش کنم واقعا میخرید یا نه!

+ به انگلیسیم دقت نکن با مترجم نوشتم 

   

  • ۷۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image