این آهنگ..

نمیدونم چرا این تیکه اش باعث میشه بخوام گریه کنم..

جوریکه به نتونستنم باور دارن خودمم باورم شده که نمیتونم!

:)

  • ۵۱
وای من دیروز یه آهنگ روسی پیدا کردم و باهاش عررررر زدم
تنها آهنگایی که باعث میشه گریه کنم آهنگای روسیه ان
بفرست منم بگوشممم.. عاشق آهنگای روسیم
اولش یه آهنگ از خواننده Andro گوش کردم و دیگه عاشق آهنگای روسی شدم
چند تا دارم که زندگیم باهاشون میگذره:)
https://uupload.ir/view/Сарги_-_Пустыня_грёз_uk4z.mp3/
آرههههه منم دوسدارم آهنگاشو خیلی خاصه آهنگاشTT
۱۴۰۳/۶/۱ , ۱۷:۰۷ پیخوش 🌨️✨
ایده کد پرش به ثانیه قشنگ بود!
و این موزیک چرا انقدر پریشونه #61
آره تو تلگرام راحت میشد تگ کرد تازه فهمیدم اینجا راحت نمیشه اینکارو کرد، ناراحت گشتم رفتم از جی پی پرسیدم کدشو بهم یاد داد
دقیقا همین پریشونیش پریشونم کرد.. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image