ᅠᅠᅠ

تازگیا حس میکنم همه چی در جهت مثبت دست به دست هم دادن و حس خوبی بهم تزریق میکنن.. هییی خداروشکر

انگاری کائنات هی دارن خوشحالم میکنن.. خدابخیر کنه

  • ۵۳
خب برعکس من نه؟
حس بدی دارم
نمیدونم
خیلی مودی ام اینروزا
کلی فکر تو سرمه
دقیقا تا چند روز پیش همین بودم.. دقیق هم نمیدونستم چه مرگمه و چرا اینطوریم 
و اگه میگفتمم از علائم پریوده دیگه شورش درمیومد.. الان از هر کی بپرسی یجوری به پریود وصل میکنه حال بدشو!
نمیدونم خدا دلش به رحم اومده یکم داره کاری میکنه بهم خوش بگذره یا چی.
امم ولی حس میکنم یکم که اجتماعی تر شدم چند روزه اینطوریم.. معمولا آدمیم که حالت تدافعی به آدمای جدید دارم ولی چند روزه یکم شل کردم و شاید برا همینه؟! نمیدونم ولی حس میکنم بعضی وقتا اجتماعی بودن بد نیست مخصوصا برا من.
وای دقیقا به خاطر پریودیه
سه روز عقب افتادم و این همه چیو به هم زده
واقعا دو هفته ست گند زده به اعصاب و روان و پوستممممم
وایی خیلی بده واقعا من ماه پیش اینطوری شده بودم عذاب بود رسما
برای منم همینه
ᅠᅠ
خیلی وقته نیستی خوبی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image