یعنی کسی نیست که با صدای پنکه خوابش بیاد؟!

میدونم نرمال نیست که با صدای پنکه و سشوار بخوابم ولی نه تا حدی که بگم مریضم.. آبجیم یجوری ترسوندتم درموردش، میترسم مریضی چیزی داشته باشم!

یعنی کسی نیست که از این برنامه صدای پنکه داشته باشه و با گوش دادن بهش خوابش بگیره؟!

بنظر من که خیلیا اینطورین حتی یجا خونده بودم برای خوابوندن بچه از این صداهای فیک سشوار یا خود سشوار استفاده میکنن!

اممم امیدوارم چیز بدی نباشه

  • ۸۰
فک نکنم چیز خاصی باشه خب برات ارامش بخشه دیگه
یکی رو میشناسم با گوش دادن پرونده جنایی و asmr میخوابه
خودمم ی مدت باهاش همراهی میکردم و به طرز عجیبی خواب اور بود
خوبه پس عادیه با یسری صدا ها خوابت بگیره.. 
وایی آره منم با asmr امتحان کردم خیلی زود خوابم میگیره
من با asmr خیلی حال نمیکنم . ینی صداش میره رو مخم ولی پرونده جنایی حال میده#99
منم همه asmr هارو خوشم نمیاد فقط تک توک مثلا صداهای خاروندن و این چیزارو خوشم میاد و کلا زیاد که گوش بدم بقولت میره رو مخم بدتر خوابم نمیگیره57
پرونده جنایی رو وقتی کار دارم گوش میدم خیلی حال میده اینطوری کسل کننده نمیشه کارم
ولی برای خوابیدن پرونده جنایی تاحالا گوش ندادم چون همش میخوام ببینم چیشده و چه اتفاقی افتاده بنابراین نمیتونم بخوابم
مال مرجانو گوش میدی؟
من پرونده جنایی گه گاه از مرجان و وقایع تاریخی رو از دیپ پادکست گوش میدم خیلی باحاله
خیلییییی تلاش کردم خوشم بیاد ولی بیشتر سر یه حس حسادت فک کنم نمیتونمXD
اره از مرجانو گوش میدادم. قشنگ تعریف میکنه صداشم خوشگلهXD گرچه دیگه گوش نمیدم و راه قرص رو در پیش گرفتم #214
عه که اینطور اوکی..
اهه چه بد اگه تجویز پزشک اینا نیس با درمونهای خونگی امتحان کن شاید جواب داد.. البته نه قرص و نه درمونهای دیگه تا زمانی که ذهن آروم نباشه جواب نمیده
نه تجویز پزشکه
خواب و اینا زیاد میبینم واسه همین گفت خوابت عمیق نیس
قرص ک بخورم ۵ دیقه ای خوابم
که اینطور فدای سرت امیدوارم زودتر این دوره رو پشت سر بزاری و بدون قرص سرت به بالشت نرسیده راحت خوابت بگیره
سشوار نه ولی پنکه اره 😓😅
همووون.. خوشحالم یکی مثه خودمو پیدا کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image