یادداشت رهایی من

 

 

قشنگترین درامای ساده و معمولی  که دیدم✨
داستان خیلی خاص و هیجان انگیزی نداره.. 
ولی همین روند ساده داستان و اتفاق و تغییرای کوچیکی که تو زندگی این سه تا خواهر برادر میفته و تلاششون برای یه زندگی بهتر باعث میشد بعد هر قسمت مشتاقانه بشینم و قسمت بعدیو ببینم.
عاشقانه خیلی خفن و هیجان انگیزی نداشت ولی قشنگ و دوستداشتنی بودن⁦⁦ TT
شخصیتای مورد علاقم آقای گو و داداش می جونگه وایی خیلی کیوته این بشر مخصوصا وقتی فهمیدم گو ماشین مدل بالا داره اصلا بهترین قسمتاش مربوط به همین و نقشه کشیدناش بود😂

یکی این و یکی سریال Summer Strike، از جمله سریالای معمولی و قشنگنین که خیلی دوستشون دارم🤍

تو هر دوتاشون نقش اصلی زن تایپ ام بی تی ایشون INFP یه! 
شاید برا همینه که زیاد باهاشون ارتباط گرفتم و دوستشون داشتم..

 

 

  • ۱۸۶
خدا وقت برسونه منم ببینمش#24
منم کلی سریال ندیده دارم ولی حال ندارم بشینم ببینم.. حتی ملکه اشکهارو که موقع پخش تا 4 دیده بودمش، هنوز تمومش نکردم16
من تازه 4 تیر از امتحانا تموم شدم
سریالای ماموز خودسر و فروشگاهی برای قاتلان رو دیدم الانم سلبریتی میبینم چون از قبل دان شده دارم
دارم فضا خالی میکنم تا سریالایی که موقع امتحانا اومدن رو ببینم
فروشگاهی برای قاتلا رو موقع پخش دیدم خیلی خوبهه
اون دوتای دیگه رو ندیدم..
من چون حافظه ام یاری نمیکنه دان نمیکنم و نت درست حسابیم ندارم آنلاین ببینم نتیجه اشم شده چند تا سریال ناقص که هنوز تمومشون نکردم338
۱۴۰۳/۵/۲۹ , ۰۸:۳۵ شرلوک هلمز
رفت جزو لیست کیدراماهایی که باید ببینم.
اسکرین-
خیلی قشنگه..
مخصوصا برای کسایی که درونگران یه طور خاصی میتونی درکش کنی و باهاش ارتباط بگیری
دقیق نمیشه گفت چی داره و چرا! ولی خیلیا نمیتونن با این سریال و حس و حالش ارتباط بگیرن و اینطورین که این چشه؟ چرا اینطورین؟ این سریال اصلا چی داشت؟
ولی من بطور عجیبی این آرومی رو دوست داشتم و تا آخرش دیدم و لذت بردم
۱۴۰۳/۵/۳۰ , ۰۹:۴۸ شرلوک هلمز
پس میبینمش!
چون به نظر آروم و قشنگ میاد. ✨️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image