...

بالاخره با نصب نسخه جدید تونستم اوکیش کنم.. ولی همه داراییمو تو این راه دادم تا بلکه برا سلطان جا باز شهTT

چرا لپتاب حافظه اش اینقد کمههههههه؟؟ نمیدونه من پول ندارمممممممممم ؟؟

دیشب سریال جدیده رو هم به لطف خدا تمومش کردم و تهشم بدجوری ری...د به اعصابم.. (سریال عالیجناب 2024)

برای همین دیگه درموردش فکر نمیکنم و سریال قدیمی رو که شروع کردمو میخوام ببینم..(عروس هابک یا عروس خدای آب)

دو تا بازیگراشم کراشمن خیلیییی قشنگنننننTT

وایی یه ویدیو تو یوتیوب دیدم درمورد گوشی فلیپ mive که مال 2024 فکر کنم یا در کل جدیده خیلییییییییییی خوشگلههههه.. چرا از این گوشی فلیپا دیگه وارد ایران نمیشه..؟! چرا دیگه گوشیای جدید همشون زپرتی شدن چی میشد دیزاینشون مثه قدیم میموند کوچولو و خوشگلTT

فقط قیافشو ببینین چقد نازه.. امیدوارم از اینا هم وارد ایران بشه (آرزو بر جوانان عیب نیس!)

  • ۶۴
منم از این فلیپ ها میخواممم...الان گوشی ها اینقدر بزرگ شدن که مثلا با انگشت دست راستت نمیتونی طرف چپ گوشی رو لمس کنی...
خیلیییییی خوشگلههههه ولی نیست تو ایرانTT
دقیقااااا گوشیای جدید روزبروز بزرگتر میشن نه تو جیب جا میشن نه تو کیف رسما تبلت شدن فقط اسمشون گوشی همراهه!
وایی به من باشه از گوشیای سونی اریکسون استفاده میکنم.. عاشق دیزاین گوشیای سونی اریکسونم کوچولو و نازن همشون
۱۴۰۳/۷/۱۳ , ۰۴:۳۹ پیخوش 🌨️✨
قشنگه، مخصوصا اینکه انتظار نداشتم سیستم عامل مدرن داشته باشه و کروم و یوتیوب بشه توش داشت عملا! XD
ولی دارم فکر میکنم چقدر کاربردیه اینکه صفحه کلید این مدلی رو برگردونیم در کنار صفحه لمسی؟ مخصوصا که اینجور صفحه کلید ها برای تایپ هم خیلی سخت بودن.
آره بابا هستن گوشیای فلیپ دکمه ای که اندروید پشتیبانی میکنن.. درسته حالا نمیشه در حد گوشیای اندروید عادی ازشون انتظار داشت ولی حداقل نیاز هارو براورده میکنن .
برای صفحه کلیدم عادت میکنه آدم.. کیبورد تاچم اون اوایل استفادش برای آدم سخت میومد 
ولی به مرور زمان قلقش اومد تو دستمون..
۱۴۰۳/۷/۱۳ , ۱۱:۵۱ 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
وای این گوشی فلیپا🥹
توی پینترست فقط از اینا برام میاره
خیلی هم بروز شدن جالبه صفحه اش لمسی عه مثل گوشی های امروزی میشه آپ های یوتیوب و پینترست رو داسته باشی
آدم دلش میخواد🥲
میبینی چه خوشگلنTT
برا منم یوتیوب و پینترستم پره از اینا همش دلم میخواد داشته باشمشون ولی مشکل اینجاس نه وارد کننده موبایل از اینا میاره چون تقاضاش کمه (فقط بلدن سامسونگ و اپل بیارن) نه میشه آدم خودش از طریق سایتای وارد کننده مثه مالتینا خرید!
شنیده بودم پایانش تخمیههههههههه
وای عروس هابک رو من 4 یا 5 سال پیش دیدم
با اختلاف بهترین کاپل دوم رو دارههههههه
کریستال با یه پسر که قیافش یادم نیستTT
جدی خیلی بد بود فقط بخاطر بازیگرای خوشگلش دیدم وگرنه داستانش جا داشت خیلییییییی بهتر از اینا بشه!
خیلییییییی قشنگن من هنو تموم نکرده ولی بشدت عاشق دختره ام خیلی کیوته تو یه سریال تاریخیم جدیدا دیده بودمش خیلیییییی ناز و خوشگلهههه
من در حال حاضر قاضی جهنمی و لاو نکست دور و هه ری عزیزم رو میبینم که فقط چهارشنبه ها میام میبینم و میرم
با امتحانا دارم پاره میشم
ندیدمشون ولی همه جا هست درموردش فعلا با همین هابک میخوام سر میکنم یکم روحیه ام بهتر شه اینقد که تازگیا سد اند دیدم حس میکنم ظرفیتم تکمیل شده دیگه یکم بیشتر سداند ببینم میترکم
لاو نکست دور که خیلی گوگول مگول تموم شد
پس میزارم تو لیست حتما..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • I'll Write You — Alicks
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image