دیگه دارم پیر میشم

هه فردا تولدمه..

جدی یواش یواش حس پیری میکنمTT

البته تولدم شناسنامه ام با تولد اصلیم ده روز فرق داره بخاطر نیمه اول شدن و یسال زودتر رفتن به مدرسه.. یادمه همیشه تو کلاسمون تولد هر کی که میشد بهش یه کارت تبریک تولد از مدرسه میدادن (کارت هدیه پولی نه ها از این کارتای صورتی ساده که توش تولد رو تبریک میگن) و همیشه خدا هشت مهر چشامو به در میدوختم و منتظر بودم که هر لحظه کارت تبریک بهم بدن.. این داستان چند سالی ادامه داشت (دوران ابتدایی) و فکر میکردم منو دوست ندارن برا همین مدرسه بهم کارت تبریک نمیده! جقدم سرش غصه خوردم وایی هنوزم که هنوزه یاد اون سالا میفتم دلم برای مظلومیتم میسوزه

بعدها من فکر کنم یا اواخر راهنمایی یا اواسط دبیرستان بود که فهمیدم این هشت مهری که همیشه تولد میگیریم تولد اصلیه منه و تولد شناسنامه ام که بقیه میدونن مال شناسناممه برای همین منه خنگ کل اون چند سالو الکی غصه خوردمو و چشم به راه بودمTT

کلا انسان حواس پرتیم اونم از نوع شدیدش که فکر کن.. بعد چند سال اونم تو دوران راهنمایی فکر کردم بهش و فهمیدم که چون یکم بهش دقت نکرده بودم چندسالم با غصه سر شد.. 

+ و اینم بگم از بچگی میدونستم تولد شناسنامه ام با تولد اصلیم فرق داره ولی تاحالا فکر نکرده بودم که مدیر مدرسمون اینقدی بهم نزدیک نیست که بدونه تولد اصلیم با تولد شناسنامه ام فرق دارهTT

  • ۸۶
صد سال به این سال‌ها:)
ممنونم^^
چه حواس پرتیه بامزه ای :)))))9
از دور آره بامزه اس ولی در عمق ماجرا.. TT
تولدت پیش‌پیش مبارک ناز. به رسم همه‌ی تبریک تولدام انشالله تا آخر عمرت زنده باشی =))))#25#27
مرسییییی فداتشمممم * بوس کردنت 
۱۴۰۳/۷/۸ , ۱۲:۱۷ پیخوش 🌨️✨
تولد مبارک!!! #07#68#103
مرسییییییی28
۱۴۰۳/۷/۸ , ۱۲:۱۹ پیخوش 🌨️✨
حس کردم ست استیکر خوبیه ولی نبود yaaayyy #23
اشکال نداره فدای سرت 
۱۴۰۳/۷/۸ , ۱۲:۲۲ پیخوش 🌨️✨
اینم نکته جالبیه که الان ده روز از خودتون بزرگ ترید #416
آره چه جالب دقت نکرده بودم 
#04#65#72#13
تولدت مبارککککک
چه خبر#02
الهی جیگرم برات کباب شد🥲
فداتشممم مرسییی72

سلامتی تو در چه حالی10

هققق TT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • I'll Write You — Alicks
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image