مرگ بر ادوبی یزید

 

جوریکه افترافکت اذیتم میکنه... وایی از دیروز یه ادیت زدم ولی نمیزاره یا درست سیوش کنم یا خروجی بگیرم همش ارور میدهTT

البته فقط این یزید نیس فتوشاپم تا میام وی پی ان روشن کنم همش میپره و میره تو سایت پرداختتش... آخه عنتر من اگه پول داشتم دیگه چرا نسخه آنلاکشو نصب میکردم تلسقلحاشلحشالاخحلاثقحلاس

  • ۴۵
آروم باش چیزی نیست:)#20
دوروزه بدجوری کلافه ام کرده نمیدونمم دردش چیهTT
وای اره چند روزه فتوشاپ مشکل پیدا کرده خیلی فشاری شدهههه
بدجورم فشاری شده بیناموس دیگه نمیدونه چطور تخلیه کنه.. همه دق و دلیشو میریزه سر من بدبختی که بزور جا باز کردم براش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • I'll Write You — Alicks
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image