آپدیت جدید فیگما

تو آپدیت جدید چه خوشگل شدهههههه خیدااااا

اصن وقتی یه برنامه ای رو آپدیت میکنن من برای هر چیز جدیدش ذوق میکنم

دیگه فکر کن برا تلگرام که دم به دقیقه اپدیت میده چه حالی میشم

  • ۱۲۱
۱۴۰۳/۴/۱۴ , ۱۸:۲۶ پیخوش 🌨️✨
آقا فیگما دسکتاپ من این شکلی نیست! 😂 نامردیه!
چرا آپدیتشو چک کن منم تازه آپدیت کردم
۱۴۰۳/۴/۱۵ , ۰۴:۰۵ پیخوش 🌨️✨
در واقع گویا یه لیست انتظار هست و خود بروزرسانی ها هم دارن به مرور برای کاربر ها در دسترس قرار می گیرن...

نتیجتا... منتظر میمونیم... #82
اووو پس من جزو اولویتای فیگمام..باعث افتخاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • I'll Write You — Alicks
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image