sketch#3

╴╴╴╴╴⊹˚ ╴╴╴╴╴

 

طرح جدیدم از ایم سیوان

1401.11.1

  • ۱۱۵
۱۴۰۱/۱۱/۲ , ۱۳:۰۳ یِگآنِه 猫
وای اقا بیا دوست بشیممم
نقاشیات خیلی قشنگه TT
ووییی مرسی چشات خوشگل میبینن که^^
حتماااا چرا که نه اینجا کسیو نمیسناسم خوشحال میشم یه دوستم اینجا داشته باشمT^T

۱۴۰۱/۱۱/۲ , ۱۳:۴۱ یِگآنِه 猫
من یگانم و ۲۰ سالمه
تو چی؟
کیپاپرم‌هستم و منستااکس استن میکنم
کیدارما هم گاهی میبینم
و اوتاکو ام TT
خوشیختم یگانه جون واووووو پس اونی حساب میشم 
منم سودام 23 سالمه
یسسسس منم همش هستم و از اکثر گروها خوشم میاد، گروه هایی که چنلاشونو تو تل دنبال میکنم ایتیز . اسکیز و اکسو گاهی ولی میگم بیشتر گروه ها رو دوسدارم از مانستا اکسم بایسم شونو
کیدراماها هم جونم بهش بنده
فقط تازکیا انیمه زیاد ندیدم یکی دیدم Totsukuni no Shoujo 2022
و اینکه یجوری از طرحم تعریف کردی که دارم تو یه پست طرحای قدیمیمو میزارم نشونت بدم میدونم خیلی بی جنبه ام
۱۴۰۱/۱۱/۲ , ۱۳:۵۹ یِگآنِه 猫
بالاخره یکی بزرگ تر از خودم اخجوننننTT
خوشبختممم وای TT
ایتیزززز وای...
شونوووTT پسر نازمممم
کیدراما جدیدا دارم قاشق طلایی میبینم و خوشم اومده تا حدودی
اخجون پس انیمه هم میبینی TT
وای من مشتاقم ببینممممTT واقعا نقاشیات حرف ندارنTT
حیحح حس پیری بهم دس داد یلحظه
یسسسسسس ولی نمیتونم یکیشونو انتخاب کنم همشون نازن خااا
یسسسس خیلیی زیباس 
اهم نه اونو من ندیدم تازگیا غریبه ها از جهنم و نفوذی و تابستان درخشان و ... تموم کردم خیلی جذاب بودن
ارهههه باو 
مرسییی ک خوشگلکم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image