بعد مدتها بالاخره..

تک تک ثانیه های این اسپین آف تو قلبم حک شدن.. وایی فوق العاده بودن..

  • ۳۸
اونقدر سر نور چشمانت گریه کردم که دیگه چشام نمیبینه و دماغم زخم شد از بس گریه کردم
تبدیل شد به سریالی که بیشتر از همه براش گریه کردم
قبلا عاشقان ماه و اسنودراپ صدر جدول بودن ولی این اومد با اختلاف بیشترین شد
از اول فیلم گریه کردم تا آخرش
سد اند بودش؟؟
وایی آخرین سریالم عزیزترینم بود که واقعا خشک شدم از بس سر هر سکانسش زار زدم
دیگه این آخریا یا فیلم میبینم یا مینی سریال که یکم از اون حال و هوا دربیام
نه پایانش به نظرم بهترین پایانی بود که میتونست داشته باشه و واقعا خیلی سرش گریه کردم
عزیزترینم تا یه هفته هر آهنگی میشنیدم یادش میوفتادم و گریم میگرفت
دیروز وقتی کامنت میزاشتم هر چقدر فکر کردم اسم عزیزترینم یادم نیومد که سرش خیلی گریه کردم برا همین عاشقان ماه و اسنودراپ نوشتم ولی عزیزترینم هنوز صدر جدوله و بعد تحقیقات شبانه در خاطراتم اسمش یادم اومد#61
خوبه پس.. بعضی فیلما با اینکه سد اندن ولی با همین سد اند بودنش جایگاه خاصی تو دل آدم داره و با اینکه دردناکه ولی به دل میشینه..
مثل زیر درخت زالزالک، که تا ابد تو قلبم میمونه
واقعا من تاحالا اینقد برا یه سریال اشک نریخته بودم سینمایی باز یچی ولی سریال، اونم برا هر سکانسش زار زدن خیلی کمیابه
الانم برا اینکه غم نور چشمانت بره دارم خودمو با سینمایی های جالب و هیجانی سرگرم میکنم
منممم همینطور..
من همیشه عاشق سریالای سد اند و غمگینم چرا؟ چون به یاد موندنی ان و احساسات رو برانگیخته میکنن
وای باز غمم گین شد با دیدن اسم درخت زالزالک#518
وایی دقیقا اسمش که میاد انگار یهو یکی میاد قلبمو فشار میده :(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image