زائو

کاش میشد دستمو میکردم تو شکممو هر چی رحم و تخمدان و مخلفاتشه روبردارم بندازم دور.. آخه این چه ظلمیهههه چرا بجای اینکه تو این یه مورد مثل عمه هام باشم که فوقش سه روز میشن و دردم ندارن، به ننم رفتممم و هفت روز میشم اونم دو سه روزش رسما شبیه زناییم که دارن میزان، هر روز یدونه..!
یلحظه درد میره دوباره یساعت با ولوم شدید برمیگرده چخبرهههههههههه
آبم که الحمدالله ضعیف شده دیگه آب گرمم نمیاد، یعنی داره میگه بمیر دیگههه
  • ۸۱
۱۴۰۳/۵/۲۶ , ۱۰:۴۴ یِگآنِه 猫
منم همین طور خواهر...
الان تو همون دورانم و رسما دارم له میشم از درد T^T
من دیروز تموم کردم راحت شدم..
از تابستون فقط یدونه مرحله شهریور موند
تنها درمونی که من کشف کردم تاحالا سشواره ینی قرص هم اینقد اثرش خوب نیس سریع دردو از بین میبره فقط دراز بکش یه وری و سشوارو بزن رو شکمت
اگه روز دردت شروع میشه که بهتره اینطوری راحتتر میتونی سشوار بگیری رو خودت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image