محروم از استعداد آشپزی

امروز به این نتیجه رسیدم که واقعا یچی میدونستم که رفتم سمت نظافت و تمیزکاری.. یعنی یه سیب زمینی سوخاری پخته بودم که کل خونه رو بوی روغن گرفته بود بجا  سیب زمینی حس میکردم دارم روغن خالی قورت میدم! 

حدا تو هر چی استعداد داشته باشم تو این یکی ذره ای سلیقه و استعداد ندارم حاضرم صبح تا شب همه جارو بسابم ولی نرم سمت آشپزخونه.. کل انرژیمو گرفته

بیچاره ها دلم براشون سوخت بزور لقمه هاشونو قورت میدادن 335

  • ۹۹
۱۴۰۳/۴/۱۷ , ۱۷:۰۰ پیخوش 🌨️✨
سیب زمینی ای که در واقع روغن خالیه؟
تبریک میگم، شما واجد شرایط افتتاح یک شعبه فست فود رندوم در شهر هستید. 🗿
درشو وا نکرده پلمپ میکنن💀
من اتفاقا آشپزیم خوبه ولی خوشم نمیاد
دیروز یه کباب ترک پختم همه انگشتاشونم میخوردن#17
حسودی نمیکنم اصلا..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
SHE / HER
Libra , Infp, Dragon
— Graphic design, Motion Flyer, FanArt..
Figma, Ph, Ae, Csp 𐙚
Cover
  • Ori and the Will of the Wisps
  • Ori orginal OST
  • Ya Rab - Homeyra
  • Motasefane - Majid razavi
  • J'ai demandé à la lune - Ghostly Kisses
  • Us - James Bay
  • Secrets - the weeknd
  • The Promised Neverland
  • Duvet
  • rises the moon
  • I'll Write You — Alicks
Designed By Erfan update with woody Powered by Bayan
Floating Image